Известие

Collapse
No announcement yet.

Отваряне и почистване на фар...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отваряне и почистване на фар...

    Съжелявам ако се повтарям с темата, но с търсачката нищо не намерих.
    Проблема ми е, че като купих колата беше вече с ксенон обаче ги нямаше капачките на фаровете. Сега вътре е като кочина и се чудя как да ги изчистя тия пусти фарове. Някой отварял ли е и ако може да сподели как. ЩЕ ЧЕРПЯ!!!!
    Last edited by Bonev; d.m.y г., 19:05.
    sigpic
    Subaru Legacy 3.0 H6
    Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
    0888 511 533 - Бонев

  • #2
    Значи аз боядисвах рефлекторите на мойте, и си е малко галимация - искат се поне 2 часа......мисля че се махат трите(може и да са по малко, може и да ги няма) скоби, който уж придържат двата елемента......
    Ако имаш пистолет за горещ въздух ще стане много лесно, аз нямах.......с тънко ножче изрязваш и махаш излишната и стърчаща гума дето е ползвана за залепване.......после си харесваш един участък дето според тебе може да започне да се разлепя, и започваш да оттеляш като в началото подпъхнеш една отверка, и оказваш лек натиск.....ако си на парно е добре да оставиш фара да втаса поне 2 часа за да омекне тоя гумен силикон, или каквото и да е там......след като ги отделиш, можеш да махнеш излишната гума, и да ги залепиш начисто.......самите рефлектори не съм ги махал, просто ги зачистих......
    Това е от мен, някой може да го е правил по друг начин......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      link

      http://alfa156.net/tech/fr_index.htm.../headlight.htm
      Alfa 156 SP3 2.5l V6 24V Eibach Pro NOVITEC Exhaust Momo Leather Kenwood Alpine DLS

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Значи аз боядисвах рефлекторите на мойте, и си е малко галимация - искат се поне 2 часа......мисля че се махат трите(може и да са по малко, може и да ги няма) скоби, който уж придържат двата елемента......
        Ако имаш пистолет за горещ въздух ще стане много лесно, аз нямах.......с тънко ножче изрязваш и махаш излишната и стърчаща гума дето е ползвана за залепване.......после си харесваш един участък дето според тебе може да започне да се разлепя, и започваш да оттеляш като в началото подпъхнеш една отверка, и оказваш лек натиск.....ако си на парно е добре да оставиш фара да втаса поне 2 часа за да омекне тоя гумен силикон, или каквото и да е там......след като ги отделиш, можеш да махнеш излишната гума, и да ги залепиш начисто.......самите рефлектори не съм ги махал, просто ги зачистих......
        Това е от мен, някой може да го е правил по друг начин......
        Казват, че има голяма опастност от спукване на фара и ман затова ме е шубе, ама ше трябва да се престраша. А от гнездата и бронята как ги извади, бронята долу или с друг чалъм?
        sigpic
        Subaru Legacy 3.0 H6
        Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
        0888 511 533 - Бонев

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Bonev Покажи съобщение
          Казват, че има голяма опастност от спукване на фара и ман затова ме е шубе, ама ше трябва да се престраша. А от гнездата и бронята как ги извади, бронята долу или с друг чалъм?
          Ще се видиш в приключения
          0888515205

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от shen Покажи съобщение
            Много разправия! С напън на бронята дали ще стане? Мерси все пак колега!!!
            sigpic
            Subaru Legacy 3.0 H6
            Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
            0888 511 533 - Бонев

            Comment


            • #7
              И аз съм я замислил тази процедура ама май ще чакам да се стопли на мен ми се стува по трудно свалянето на самия фар много тъпо заклещен , а после със силикон нали
              Alfa Romeo 156 2.0 T.S

              Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе

              Comment


              • #8
                Значи ако ще сваляш и двата, то махни цялата броня, ще ти отнеме още половин час, или поне вече на мен толкова ми отнема да я сваля.......внимавай да не отчупиш мястото където се захваща фара в долната си част - аз го счупих......не че не се лепи, но е излишен главобол......държи се само на два болта...информативно.....бронята се хваща отстрани на три места......
                Съществува опасност да се счупи, но ако не се бърза става......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Bonev Покажи съобщение
                  Много разправия! С напън на бронята дали ще стане? Мерси все пак колега!!!
                  Колега, миналата седмица сменях фар. Не става ако не откачиш бронята и подкалника в предната му част. Не е трудно, но се губи доста време. Добре че имах условия да ползвам подемник, иначе щеше да ми се е** бойната слава от търкаляне под колата.
                  Измиването на фара отвътре става и без разглобяване - пълниш с вода и шампоан и яко друсане, плакнене и това няколко пъти.
                  Относно сваляне, оттваряне, чистене и затваряне на фар - не се занимавай изобщо. МИнах през тази процедура - плякана работа е. Не се знае дали ще ги залепиш като хората после. Ако вземе да прави конденз трябва пак всичко да сваляш долу. Най-добрият вариант е да купиш два фара за по 50 кинта/бр от някоя морга и си готов. Само гледай рефлекторите да не са загубили огледалния си блясък, щото иначе все едно нищо не си направил. Моят десен бе матирал и никакъв го нямаше. Купих секънд хенд от ФЕРАРИСТ и сега съм ОК.
                  Успех,
                  156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                  Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Bonev Покажи съобщение
                    обаче ги нямаше капачките на фаровете.
                    Хубу де, що за в бъдеще не си земеш.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      аз съм чел из форуми че рефлектора не трябва да се прави нищо щото се разваля. За стъклото (e то не e точно стъкло) може.
                      така че ако рефлектора е замърсен по добре си търси други фарове
                      а пък отварянето на фара си е голяма играчка - много време и много нерви ако искаш да стане като хората.
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                      Comment


                      • #12
                        баси и моите са яко мръсни
                        sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                        ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                        ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                        Продавам Алфи на части!

                        Comment


                        • #13
                          Чупиш го леко и бягаш при застрахователя
                          0888515205

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                            аз съм чел из форуми че рефлектора не трябва да се прави нищо щото се разваля. За стъклото (e то не e точно стъкло) може.
                            И аз така четох.......но го пробвах, и засега съм доволен......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от marian Покажи съобщение
                              Чупиш го леко и бягаш при застрахователя
                              и при третия такъв пробег, застрахователят ти казва "довиждане"
                              Grande Amore: Alfa Romeo 159 1.9 JTD
                              My Red Love
                              AR 145 1.4 TS - ex

                              Comment

                              Working...
                              X